Po zakończeniu wdrożenia systemu ERP klient przystępuje do produktywnego korzystania z systemu. Podczas jego użytkowania może pojawić się potrzeba doraźnej pomocy, dotyczącej bieżących spraw, możliwości rozwoju, wprowadzenia ulepszeń i dostosowywania do zmieniających się przepisów i organizacji pracy w firmie. Oferujemy współpracę powdrożeniową i rozwiązywanie bieżących potrzeb – opieka serwisowa systemów ERP. Nasi konsultanci pozostają do dyspozycji w zakresie: udoskonalania metod korzystania z systemu, konsultacji telefonicznych w zakresie użytkowania systemu, zdalnej pomocy w sytuacjach awaryjnych, instalacji nowych wersji systemu. W razie potrzeby rozbudowujemy system o dodatkowe funkcje i opracowujemy połączenia z innymi systemami. Dbamy o dostosowywanie systemu do aktualnych ustaw i przepisów prawnych. Świadczymy również konsultacje w siedzibie klienta. Gwarantujemy pomoc w zgłoszonych problemach.