Szanowni Państwo,
została opublikowana nowa wersja enova365 numer 2310.2.3. Jest to wersja rozwojowa.
Najważniejsze zmiany wersji 2310.2.3:
W module Kadry i Płace:
- Pakiet mobilności kierowcy – dodano możliwość naliczania dodatku o nazwie „Sanitariaty WE” za sanitariaty.
- Czas Pracy – dodano na parametrze możliwość importowania z 4Trans danych dotyczących sanitariatów.
- Deklaracja PIT – dodano formularz deklaracji PIT-4R oraz PIT-8AR w wersji 13, który ma zastosowanie do dochodów (przychodów) uzyskanych od 01.01.2023 r. Dostosowano również wysyłkę eDeklaracji PIT-4R(13) oraz PIT-8AR(13) do schematów plików XML.
- PFRON – dodano możliwość przygotowania deklaracji INF-2 „Informacja roczna o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, o zatrudnieniu i kształceniu osób niepełnosprawnych lub o działalności na rzecz osób niepełnosprawnych”.
- Nieobecności – udostępniono na formularzu definicji nieobecności nową przyczynę nieobecności o nazwie „Zwolnienie – siła wyższa”. Ponadto, na formularzu definicji nieobecności dla typu nieobecność „Usprawiedliwiona płatna” dodano nową przyczynę „Urlop radcowski”.
- Praca zdalna – dodano możliwość określenia indywidualnych limitów pracy zdalnej dla jednostki organizacyjnej oraz pracownika.
- Wskaźniki – zaktualizowano wskaźniki obowiązujące od 01.12.2023 r. Zaktualizowano również wskaźniki dotyczące: najniższego wynagrodzenia, współczynnik waloryzacji podstawy zasiłków (procent), minimalną podstawę wymiaru składek dla osób prowadzących działalność gospodarczą na ubezpieczenie społeczne (rozpoczęcie działalności), średnią miesięczną normę czasu pracy.
W module Księgowość:
- Dokumenty RMK – udostępniono nowy raport Plan naliczeń RMK – poziomy. Raport generowany jest w obrębie roku kalendarzowego (odczytywanego z daty aktualności).
W module Handel:
- e-Sklepy Konektor – dodano możliwość importu zamówień ze sklepu Magento z formą płatności związaną z Przelewy24. Dodano także możliwość wysyłania danych o przesyłce z enova365 do platformy BaseLinker.
- Sprzedaż – umożliwiono wydrukowanie faktury sprzedaży z adnotacją „Odwrotne obciążenie” dla kontrahenta wewnątrzunijnego i eksportowego oraz pozycji usługowej ze stawką 'NP’ przy zaznaczonym parametrze 'Nabywca podatnik (odwrotne obciążenie)’.
W module Pulpity HR:
- e-wnioski – zmodyfikowano e-wnioski o nieobecność, umożliwiając pracownikowi złożenie wniosku o nieobecność objętą limitem, który w definicji ma włączony parametr „Dodawany automatycznie” na TAK.
W module Projekty i Budżetowanie:
- Budżetowanie – dodano możliwość rejestracji wieloetapowej realizacji. Dodano również narzędzia umożliwiające sprawne rozliczanie pomiędzy poszczególnymi etapami realizacji tak, aby w budżecie zawsze były widoczne aktualne informacje o kwotach i ilościach danego etapu, czyli takie które nie zostały rozliczone i przeniesione do wyższych poziomów realizacji.
Ważne:
Wersje dostosowane do zmienionych przepisów na rok 2024 (stan na 30.11.2023), zaplanowano na dwie wersje na: 15 stycznia 2024 – wersję 2401.0.0 i 15 lutego 2024 – wersję 2402.0.0.
W przypadku pojawienia się nowych zmian legislacyjnych, pojawią się dodatkowe wersje.