Szanowni Państwo,
została opublikowana nowa wersja enova365 numer 2106.0.0.
Jest to duża wersja rozwojowa, w której udostępnione zostały nowości funkcjonalne w modułach Business Intelligence, CRM, Handel, Księgowość, Worfklow/DMS, Praca Zdalna oraz zmiany ogólnosystemowe.
Najważniejsze zmiany w wersji 2106.0.0:
Business Intelligence:
- W obszarze analitycznym Handel został dodany szereg modeli danych, dotyczących nowego modułu produkcji. Domeny zawierają informacje dotyczące podstawowych parametrów produkcji, takich jak: efektywność, koszty produkcji, realizacja zleceń produkcyjnych.
CRM:
- Opublikowano nową wersję dodatku CRM Outlook, która dedykowana jest do pracy z wersją 2106.0.0 i kolejnymi. Nowa wersja dodatku nie jest kompatybilna ze starszymi wersjami programu.
Handel:
- Dodatek e-sklepy Konektor wzbogacono o integrację enova365 z platformą Allegro. Pozwala ona na wystawianie aukcji i pobieranie zamówień.
Księgowość:
- W istniejącej funkcjonalności obliczania w jednej bazie (firmie) zaliczki podatku dochodowego PIT (wg skali oraz liniowo) z wykorzystaniem danych z innych działalności gospodarczych, obsługiwanych w innych bazach, powiększono liczbę możliwych do podpięcia baz z 3 do 5. Po zmianie można w jednej bazie, dla każdego z właścicieli/współwłaścicieli, policzyć zaliczkę PIT łącznie dla 8 działalności gospodarczych.
- Dodano wydruk „Analiza wykorzystania kont na zestawieniu”. Wydruk umożliwia weryfikację, czy wszystkie bilansowe konta z Planu kont zostały użytej w zestawieniu Bilans oraz czy wszystkie wynikowe konta zostały użyte w zestawieniu Rachunek wyników.
Praca Zdalna:
- W wersji okienkowej rozbudowano funkcję przepinania zadań. Dzięki funkcjonalności Drag&Drop (przeciągnij i upuść) możemy przepinać Zadania Pracy Zdalnej pomiędzy Grupami Zadań oraz Grupy Zadań pomiędzy Pakietami Prac.
- Rozbudowano funkcjonalność Pracy Zdalnej o przyciski ustalające kolejność wyświetlania.
- Na liście Moje aktywności dodano możliwość ustawiania kolejności zadań.
- Dodano możliwość utworzenia aktywności Pracy Zdalnej na podstawie wiadomości e-mail.
Przypominany, że w związku z obecną sytuacją w kraju, od dnia 17 marca 2020 roku do odwołania, pracujemy zdalnie, z naszych domów. Prosimy o dokonywanie wszystkich zgłoszeń za pośrednictwem portalu serwisowego lub mailowo na adres serwis@arkomp.pl.