Szanowni Państwo,
Pojawiła się nowa wersja 2010.1.3 oprogramowania enova365 ERP. Jest to wersja, w której znalazły się zmiany m.in. w module Kadry Płace i Księgowość. Ponadto w tej wersji został udostępniony nowy moduł Praca Zdalna.
Kadry Płace
Od 1 listopada 2020 roku obowiązuje mechanizm obsługujący udostępnienia listy osób przebywających na kwarantannie lub izolacji domowej na Platformie Usług Elektronicznych (PUE). W tym celu przebudowany został import nieobecności z PUE tak, aby informację o kwarantannie lub izolacji domowej pracowników zatrudnionych w danej firmie można było zaczytać z pliku. Funkcjonalność dotyczy użytkowników posiadających moduł Kadry Płace.
Podstawa zasiłku Dodano możliwość odnotowania w kartotece pracownika, czy został złożony wniosek o przeliczenie podstawy chorobowej obniżonej ze względu na COVID-19.
Zasiłek opiekuńczy Umożliwiono odnotowanie informacji o kwarantannie na nieobecności „Zwolnienie opieka (ZUS)”. Na formularzu nieobecności „Zwolnienie opieka (ZUS)” dodano parametr „Kwarantanna”, w którym można wskazać jedną z opcji: Nie dotyczy, Kwarantanna, Izolacja domowa, Kwarantanna – sanepid, Kwarantanna – przekroczenie granicy.
Księgowość
Deklaracja VAT-9M Zaktualizowano w systemie deklarację VAT-9M do wersji 10, zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 września 2020 r. Zaktualizowano wydruk oraz wzorce eDeklaracji. Deklarację w nowym wariancie stosuje się począwszy od rozliczeń za październik 2020.
Nowy moduł Praca Zdalna
Nowy moduł to odpowiedź na potrzeby rynku, związane z panującą w naszym kraju sytuacją oraz coraz większą liczbą przedsiębiorstw i organizacji przechodzących w tryb pracy home-office lub hybrydowy.
Moduł Praca Zdalna, ułatwia komunikację w firmie w ramach zlecenia, śledzenia realizacji, rozliczenia zadań, a także dzielenia się informacją i pracą w zespole. Jest narzędziem zarówno dla pracowników operacyjnych, jak i dla kadry zarządzającej i menadżerów. Dzięki niemu można rejestrować czas pracy i planować pracę swoich podwładnych, ale też współpracowników.
Jedną z podstawowych zalet tego rozwiązania jest osadzenie go w centrum ERP enova365, dzięki czemu wzmacniany jest przepływ informacji w rozproszonych stanowiskach pracy, w działach biurowych/administracyjnych firm.
Podstawowe funkcje modułu Praca Zdalna:
- wsparcie pracy i komunikacji w zespołach rozproszonych,
- koordynowanie zadań wieloetapowych,
- delegowanie, kontrola stanu wykonania i rozliczanie zadań,
- ewidencjonowanie czasu pracy,
- raportowanie.
Rozwiązanie będzie dostępne w dwóch opcjach:
- moduł Praca Zdalna z pełną funkcjonalnością (delegowanie zadań, realizacja zadań, ewidencja czasu pracy w ciągu dnia związanych z realizacją przydzielonych zadań),
- moduł Praca Zdalna w Pulpitach dostępny z poziomu Pulpitu Pracownika (realizacja zadań, ewidencja czasu pracy związanego z realizacją przydzielonych zadań).
Przypominany, że w związku z obecną sytuacją w kraju, od dnia 17 marca do odwołania, pracujemy zdalnie, z naszych domów. Prosimy o dokonywanie wszystkich zgłoszeń za pośrednictwem portalu serwisowego lub mailowo na adres info@arkomp.pl.