Od lipca 2024 roku przystąpienie do KSeF będzie obowiązkowe, dlatego warto wcześniej się na ten obowiązek przygotować. Do tego potrzebny jest czas – na analizę procesu generowania faktur i wprowadzenie procedur, które zagwarantują poprawność tego procesu i prawidłowe rozliczanie z kontrahentami. Wcześniejsze wdrożenie pozwoli na dokładne przetestowanie rozwiązań.
System KSeF działa podobnie jak elektroniczna wymiana danych (EDI), którą enova365 umożliwia od wielu lat.
enova365 jest przystosowana do obsługi faktur ustrukturyzowanych w formacie zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów – umożliwia przesłanie faktur w trybie elektronicznego obiegu dokumentów, a także odczytuje pliki XML. Wykonując te czynności, można przejrzeć strukturę plików i upewnić się, że dane w niej zawarte są prawidłowe.
Integracja KSeF z enova365 nie wymaga rozszerzenia licencji.
Przygotuj swoją firmę na nowe wyzwania razem z ARKompem oraz enova365. Wesprzemy Cię na każdym etapie przygotowań:
- Analiza procesów finansowo-księgowych i zlokalizowanie potencjalnych problemów,
- Przebudowa procedur finansowo-księgowych, bez zaburzenia procesów i obiegu dokumentów Twojej firmy,
- Dostosowanie istniejących rozwiązań informatycznych do integracji z KSeF oraz systemem kontrahenta. Przygotowanie pracowników do obsługi nowych procesów finansowo-księgowych.
Skontaktuj się z nami, aby omówić wdrożenie KSeF w Twojej firmie.