Szanowni Państwo,
została opublikowana nowa wersja enova365 numer 2104.0.0. Jest to wersja rozwojowa, w której opublikowane zostały nowości funkcjonalne oraz kolejna transza zmian w przepisach prawa, obowiązujących w 2021 roku.
Najważniejsze zmiany w wersji 2104.0.0:
Kadry Płace:
Dodano nowe wersje deklaracji PIT-4R(12) oraz PIT-8AR(11) obowiązujące do przychodów osiągniętych po 1 stycznia 2021 roku.
Udostępniono schematy do wysyłki nowych wersji edeklaracji PIT-4R(12) oraz PIT-8AR(11), stosowanych za rok 2021 od dnia 16 kwietnia 2021 roku.
Wprowadzono zmiany w metodzie „Liczba nadgodzin 100 okresowe”, wykorzystywanej do konfiguracji własnych, niestandardowych elementów płacowych.
Księgowość:
Zaktualizowano formularze, wydruki i schematy eDeklaracji dla deklaracji CIT-8 do wersji 30 oraz załączników: CIT-8/O do wersji 17, CIT-8/BR do wersji 8, CIT/8SP do wersji 5 oraz CIT/8S do wersji 5, CIT-IP do wersji 3 oraz CIT-WZ do wersji 2. Dodano także formularz, wydruk oraz schemat eDeklaracji dla nowego załącznika do CIT-8(30): CIT/KW(1) – Informacja o przychodach, kosztach, dochodzie z przekształcenia oraz podatku należnym w związku z wyborem opodatkowania ryczałtem od spółek kapitałowych.
Na płatnościach generowanych z poziomu deklaracji CIT-8 poprzez czynność „Przygotuj płatność – podatek art. 24b” zmieniono domyślne ustawienie podmiotu płatności na: Krajowa Administracja Skarbowa Centrum Rozliczeniowe (KAS). Dotychczas ustawiany był Urząd Skarbowy. Dzięki zmianie na płatności w polu Rachunek podstawiany jest indywidualny rachunek podatkowy.
Handel:
Zaimplementowano integrację enova365 z terminalami płatniczymi obsługiwanymi przez serwis Polcard.
Obsłużono zmianę rozliczenia relacji z dokumentem nadrzędnym poprzez wystawienie korekty do dokumentu podrzędnego.
Produkcja:
Wprowadzono mechanizm rezerwacji surowców pod zlecenie, pozwalający na obsługę sytuacji, w której rozchód surowców z danego zlecenia realizowany jest wcześniej określoną dostawą towaru, niezależnie od wybranego dla danego magazynu algorytmu obrotów.
Przypominany, że w związku z obecną sytuacją w kraju, od dnia 17 marca 2020 roku do odwołania, pracujemy zdalnie, z naszych domów. Prosimy o dokonywanie wszystkich zgłoszeń za pośrednictwem portalu serwisowego lub mailowo na adres serwis@arkomp.pl.