Xopero jest jednym z największych producentów rozwiązań backupowych w Europie. Dostarcza profesjonalne narzędzia do kompleksowego zabezpieczenia firmowych danych.
W ofercie znajdują się rozwiązania do backupu lokalnego, backupu do chmury, appliance backup, backupu hybrydowego oraz disaster recovery i business continuity. Produkty te umożliwiają m.in. backup i przywracanie plików, folderów, stacji roboczych (endpointów), baz danych, skrzynek pocztowych, serwerów, lokalizacji sieciowych oraz środowisk wirtualnych.
Xopero Cloud – zaawansowane rozwiązanie do backupu online, które pozwala na nielimitowane zabezpieczenie komputerów, baz danych oraz serwerów fizycznych i wirtualnych. Od razu po zakończeniu instalacji można zacząć wykonywać backupy, zarządzać procesami tworzenia kopii zapasowych, monitorować i weryfikować ich poprawność. Xopero Cloud powstało z myślą o wymagającym biznesie, dlatego umożliwia kompleksowe zabezpieczenie wszystkich krytycznych danych: komputerów, baz danych, lokalizacji sieciowych serwerów fizycznych i wirtualnych.
Xopero QNAP Appliance – to dedykowane rozwiązanie do backupu i przywracania danych dla dysków sieciowych marki QNAP. Xopero po zainstalowaniu na urządzeniu QNAP, tworzy kompletne rozwiązanie do zabezpieczania krytycznych danych. Można centralnie i zdalnie zarządzać backupami, monitorować ich poprawność i dokonywać konfiguracji kont i aplikacji zainstalowanych na stacjach roboczych i serwerach w firmie.
Xopero Backup & Restore – to kompleksowe rozwiązanie do backupu i przywracania danych, które można implementować na dowolnej infrastrukturze IT. Rozwiązanie zabezpiecza wszystkie kluczowe dane: od pojedynczych plików po bazy danych i serwery fizyczne i wirtualne. Dzięki temu idealnie spisuje się nie tylko w firmach o małej, ale też i dużej strukturze organizacyjnej.
Xopero Cloud Personal – to nowoczesny system do tworzenia kopii zapasowych w chmurze. Pozwala w łatwy sposób zabezpieczyć cenne pliki z komputerów oraz urządzeń mobilnych. Użytkownicy otrzymują dostęp do firmowych danych, którymi mogą zarządzać z każdego miejsca na świecie, o każdej porze, na każdym urządzeniu z zainstalowanym systemem. Wystarczy tylko nawiązać połączenie z Internetem.